Sebastiaan Pit

Service Adviseur A-Point Service Lelystad

"Als de klant met een uiterst tevreden gevoel naar huis gaat, ga ik dat ook"

1. Waarom ik bij de A-Point Groep werk?

Ik ben bij de A-Point Groep terecht gekomen, omdat zij Avenu hebben overgenomen en mij daarmee ook. In 2008 ben ik begonnen in het magazijn in Dronten en ik ben doorgegroeid naar de receptie werkplaats in Lelystad.

2. Wat is jouw rol binnen de afdeling?

Mijn rol binnen de afdeling is het begeleiden van de klanten en hun auto over de gehele dag. Zo hebben zij één aanspreekpunt! Dat begint ’s ochtends met het aannemen van de auto, de diagnose stellen, doorbellen en bespreken en uiteindelijk weer aan de klant melden dat de auto klaar staat om opgehaald te worden. Tevens plan ik ook de telefonische en online afspraken in.

3. Heb je aan het einde van de dag het gevoel dat je iets hebt bijgedragen?

Als de klant met een uiterst tevreden gevoel naar huis gaat, ga ik dat ook. Je weet dan waar je het voor doet!

Kan ik u ergens mee van dienst zijn width="28.109" height="25.861"/>

Ook wij stellen ons graag aan u voor

Joan Rellum width="28.109" height="25.861"/>

Telefoniste/Receptioniste A-Point Almere

"De schakel tussen de klanten en mijn collega's"

Carin Loobeek width="28.109" height="25.861"/>

Receptioniste A-Point Autoschade Amsterdam

"Een bakkie koffie drink je hier nooit alleen"

Bert-Jan van der Meijden width="28.109" height="25.861"/>

Manager A-Point Autoverhuur

"De verschillende soorten klanten en klantcontact maken het leuk"

Ardito Nanlohy width="28.109" height="25.861"/>

Medewerker financiële administratie

"Stoeien met cijfers"