Kim van Velsen

Service adviseur A-Point Volkswagen Almere

"Streven naar uiterst tevreden klanten"

1. Wat vind je prettig aan je werk?

Elke dag is anders en brengt weer andere uitdagingen met zich mee. Ik streef naar uiterst tevreden klanten.

2. Niet iedereen is hetzelfde, hoe ga jij met je collega’s om?

Ik ben flexibel en heb een goede werkrelatie met al mijn collega’s. Dat maakt het werken fijn.

3. Heb je uitdagingen in je werk?

Elke dag weer. De klant maakt niet mee wat er achter de schermen gebeurd, maar dat is vaak flink aanpoten!

Kan ik u ergens mee van dienst zijn width="28.109" height="25.861"/>

Ook wij stellen ons graag aan u voor

Eveline Schouten width="28.109" height="25.861"/>

Serviceadviseur A-Point SEAT Amsterdam

"Aangemeld bij de personeelsvereniging"

Sebastiaan Pit width="28.109" height="25.861"/>

Service Adviseur A-Point Service Lelystad

"Als de klant met een uiterst tevreden gevoel naar huis gaat, ga ik dat ook"

Henry van Essen width="28.109" height="25.861"/>

Chef werkplaats A-Point Service Dronten

"De A-Point Groep is groot, maar gevoelsmatig een kleine organisatie, dat voelt goed"

Bert-Jan van der Meijden width="28.109" height="25.861"/>

Manager A-Point Autoverhuur

"De verschillende soorten klanten en klantcontact maken het leuk"