Joan Rellum

Telefoniste/Receptioniste A-Point Almere

"De schakel tussen de klanten en mijn collega's"

1. Hoe ervaar je de A-Point Groep als werkgever?

Het is fijn om bij A-Point te werken. Het is een organisatie waar alles goed geregeld is, wat duidelijkheid schept voor iedereen. De lijnen naar de directie zijn kort, zij staan open voor vragen en/of overleg.

2. Wat is jouw rol tussen de klanten en jouw collega’s?

Ik ben de schakel tussen de klanten en mijn collega’s en ook vaak het eerste aanspreekpunt. Ik probeer zoveel mogelijk informatie van de klant te krijgen, die geef ik door aan de desbetreffende collega, zodat de vraag niet herhaald hoeft te worden. Door het klaarleggen van documentatie voor aflevering van een auto aan de klant, ben ik ook zijdelings betrokken bij het verkoopproces. Herkenning, dat stelt de klant op prijs!

3. Ga je met plezier naar je werk?

Ik ga altijd met plezier naar mijn werk. Vooral omdat mijn functie als telefoniste/receptioniste en ook gedeeltelijk als gastvrouw heel afwisselend is. Het wordt nooit saai!

Kan ik u ergens mee van dienst zijn width="28.109" height="25.861"/>

Ook wij stellen ons graag aan u voor

Kim van Velsen width="28.109" height="25.861"/>

Service adviseur A-Point Volkswagen Almere

"Streven naar uiterst tevreden klanten"

Ahmed Madani width="28.109" height="25.861"/>

Werkplaatschef A-Point Service Amsterdam West

"Van leerling tot chef werkplaats"

Dari Kuijper width="28.109" height="25.861"/>

Monteur A-Point Volkswagen Amsterdam en deelnemer NexTechnician

"De toekomst die ik voor ogen heb is oneindig"

Henry van Essen width="28.109" height="25.861"/>

Chef werkplaats A-Point Service Dronten

"De A-Point Groep is groot, maar gevoelsmatig een kleine organisatie, dat voelt goed"