Henry van Essen

Chef werkplaats A-Point Service Dronten

"De A-Point Groep is groot, maar gevoelsmatig een kleine organisatie, dat voelt goed"

1. Voel je jezelf thuis bij de A-Point Groep?

De A-Point Groep is groot, maar geeft mij het gevoel van een kleine organisatie, dat voelt goed. Ik voel mij dus thuis bij A-Point!

2. Wat wordt er van jou verwacht als werkplaatschef?

Werkplaats aansturen, maar omdat deze klein is doe ik ook het magazijn en help aan de werkplaatsreceptie als het druk is. Ik loop met de klanten mee, sta hun te woord ook telefonisch. Eigenlijk een manusje-van-alles.

3. Hoe blijf je op de hoogte van alle nieuwe technieken?

Ik blijf op de hoogte door cursus materiaal, zelfstudie en door de praktijk.

Kan ik u ergens mee van dienst zijn width="28.109" height="25.861"/>

Ook wij stellen ons graag aan u voor

Eveline Schouten width="28.109" height="25.861"/>

Serviceadviseur A-Point SEAT Amsterdam

"Aangemeld bij de personeelsvereniging"

Kim van Velsen width="28.109" height="25.861"/>

Service adviseur A-Point Volkswagen Almere

"Streven naar uiterst tevreden klanten"

Carin Loobeek width="28.109" height="25.861"/>

Receptioniste A-Point Autoschade Amsterdam

"Een bakkie koffie drink je hier nooit alleen"

Bert-Jan van der Meijden width="28.109" height="25.861"/>

Manager A-Point Autoverhuur

"De verschillende soorten klanten en klantcontact maken het leuk"