Henry van Essen

Chef werkplaats A-Point Service Dronten

"De A-Point Groep is groot, maar gevoelsmatig een kleine organisatie, dat voelt goed"

1. Voel je jezelf thuis bij de A-Point Groep?

De A-Point Groep is groot, maar geeft mij het gevoel van een kleine organisatie, dat voelt goed. Ik voel mij dus thuis bij A-Point!

2. Wat wordt er van jou verwacht als werkplaatschef?

Werkplaats aansturen, maar omdat deze klein is doe ik ook het magazijn en help aan de werkplaatsreceptie als het druk is. Ik loop met de klanten mee, sta hun te woord ook telefonisch. Eigenlijk een manusje-van-alles.

3. Hoe blijf je op de hoogte van alle nieuwe technieken?

Ik blijf op de hoogte door cursus materiaal, zelfstudie en door de praktijk.

Kan ik u ergens mee van dienst zijn width="28.109" height="25.861"/>

Ook wij stellen ons graag aan u voor

Sebastiaan Pit width="28.109" height="25.861"/>

Service Adviseur A-Point Service Lelystad

"Als de klant met een uiterst tevreden gevoel naar huis gaat, ga ik dat ook"

Joan Rellum width="28.109" height="25.861"/>

Telefoniste/Receptioniste A-Point Almere

"De schakel tussen de klanten en mijn collega's"

Paul Abraham width="28.109" height="25.861"/>

Service adviseur A-Point Volkswagen Amsterdam

"Steeds vernieuwen, dat vind ik mooi"

Gregory Gabriel width="28.109" height="25.861"/>

Verkoper occasions Audi Centrum Amsterdam

"Mijn streven is om plezier te hebben in het dagelijkse werk"