Bert-Jan van der Meijden

Manager A-Point Autoverhuur

"De verschillende soorten klanten en klantcontact maken het leuk"

1. Wat komt er allemaal kijken bij het verhuren van een auto?

Veel mensen denken dat autoverhuur het gewoonweg uitgeven en innemen van een auto is, maar met een wagenpark van ruim 500 auto’s is dat zeker niet het enige. Het vereist heel veel planning, een geplande auto kan bijvoorbeeld retour komen met schade of noodzakelijk uit te voeren onderhoud waardoor deze niet meer inzetbaar is. Administratief moet het natuurlijk ook kloppen zit de juiste persoon in de juiste auto en zijn de noodzakelijke checks gedaan, is de facturatie juist en tijdig.

2. Hoe ervaar je het klantencontact?

Het klantcontact is in het geval van een werkplaatsbezoek vaak kort en intensief; klanten willen snel en correct geholpen worden. Bij de groot zakelijke klanten gaat het vaak om de inzet van meerdere tijdelijke auto’s, dit vergt een andere aanpak. De verschillende soorten klanten en klantcontact maken het leuk.

3. Wat zijn jouw uitdagingen?

Mijn grootste uitdaging is het zo optimaal mogelijk invulling geven aan de mobiliteitsbehoefte van bestaande en nieuwe klanten.

Kan ik u ergens mee van dienst zijn width="28.109" height="25.861"/>

Ook wij stellen ons graag aan u voor

Ardito Nanlohy width="28.109" height="25.861"/>

Medewerker financiële administratie

"Stoeien met cijfers"

Dari Kuijper width="28.109" height="25.861"/>

Monteur A-Point Volkswagen Amsterdam en deelnemer NexTechnician

"De toekomst die ik voor ogen heb is oneindig"

Sebastiaan Pit width="28.109" height="25.861"/>

Service Adviseur A-Point Service Lelystad

"Als de klant met een uiterst tevreden gevoel naar huis gaat, ga ik dat ook"

Ahmed Madani width="28.109" height="25.861"/>

Werkplaatschef A-Point Service Amsterdam West

"Van leerling tot chef werkplaats"